
דבר מנהלת החטיבה
להורי ותלמידי החטיבה היקרים, עם סיומה של שנת הלימודים תשפ”ו, אני מוצאת את עצמי מסכמת לא רק שנה נוספת בחיי בית הספר, אלא גם את השנה הראשונה שלי כמנהלת החטיבה. כש...
להורי ותלמידי החטיבה היקרים,
עם סיומה של שנת הלימודים תשפ”ו, אני מוצאת את עצמי מסכמת לא רק שנה נוספת בחיי בית הספר, אלא גם את השנה הראשונה שלי כמנהלת החטיבה.
כשנכנסתי לתפקיד בתחילת השנה, יצאתי למסע של היכרות, למידה משותפת ובניית אמון ושותפות. עשיתי זאת מתוך תחושת שליחות, התרגשות וציפייה. היום, במבט לאחור, אני יכולה לומר בגאווה גדולה כי זכיתי להצטרף לקהילה חינוכית מיוחדת במינה – קהילה של תלמידים סקרניים ושאפתנים, צוות חינוכי מקצועי ומסור והורים שותפים ואכפתיים.
השנה האחרונה זימנה לנו לא מעט אתגרים. לצד השגרה החינוכית והפדגוגית, נדרשנו להתמודד גם עם תקופות של חוסר ודאות, למידה מרחוק ואתגרי המלחמה שהשפיעו על כולנו. דווקא ברגעים אלו נחשפו העוצמות האמיתיות של קהילת הנדסאים – עוצמת החוסן, האחריות וערבות הדדית, היכולת להתגייס, לתמוך, להסתגל ולהמשיך קדימה מתוך אחריות, רגישות ואמונה.
למרות האתגרים, ואולי דווקא בזכות היכולת להתגייס יחד, המשכנו ליצור, ללמוד, לחקור ולהצליח. אני גאה מאוד בעשייה הענפה שהתקיימה השנה, במגוון הזדמנויות שניתנו לתלמידים להתפתח ולהצטיין, ובהישגים המרשימים שאליהם הגיעו. כל אלה הם תוצאה של עבודה משותפת, מסירות, מקצועיות ושיתוף פעולה של תלמידים, צוות והורים כאחד.
במהלך השנה זכו תלמידינו להשתתף במגוון רחב של פעילויות לימודיות, חברתיות וערכיות, אשר העשירו את עולמם ותרמו להתפתחותם האישית והחברתית. לצד הלמידה בכיתות, התקיימו ימי שיא, סיורים, טיולים, פעילויות התנדבות בקהילה, תחרויות, פרויקטים ייחודיים ואירועים חברתיים שחיזקו את תחושת השייכות והקהילתיות בחטיבה.
גם השנה המשיכה החטיבה להוביל בתחומי המצוינות והעשייה הבינלאומית. זו השנה הראשונה שדיבייט באנגלית נכנס לביה"ס, התלמידים השתתפו בתחרות הארצית שהתקיימה בל”ג בעומר והגיעו להישגים מכובדים. ואנו גאים בהם מאוד!!. בימים אלו כבר נערכות ההכנות האחרונות לקראת התחרות הגלובלית שתתקיים בפראג במהלך חודש יולי. נאחל להם בהצלחה !
בתחום הרובוטיקה, אנחנו ממשיכים להפגין רמה גבוהה של מצויינות והצטיינות. שש קבוצות מהחטיבה העפילו לתחרות הארצית, ומתוכן שתי קבוצות הגיעו להישג יוצא דופן והעפילו לתחרויות העולמיות. קבוצת “Lama drama" כבר חזרה מתחרות בינלאומית בבוסטון, עם מקום ראשון ברובוט !!! אלופים ואלופות !! חזרו נרגשים ומלאיי חוויות.
וקבוצת “ Area 51” תייצג את בית הספר ואת מדינת ישראל בתחרות שתתקיים בחודש יולי באוסטרליה. נאחל להם בהצלחה !
הישגים אלו הם תוצאה של עבודה קשה, התמדה, יצירתיות ושיתוף פעולה של התלמידים, המורים, המאמנים וההורים המלווים אותם לאורך הדרך.
אנו גאים בתלמידינו על האחריות, ההתמדה והרוח הטובה שהפגינו לאורך השנה, ומודים לצוות החינוכי והמקצועי שהוביל במסירות ובמקצועיות את התהליכים החינוכיים והפדגוגיים.
תודתנו נתונה גם לכם, ההורים, על האמון, השותפות והתמיכה לאורך כל הדרך. שיתוף הפעולה בינינו הוא מרכיב מרכזי בהצלחת תלמידינו ובבניית קהילה חינוכית חזקה ומצמיחה.
נאחל לכל תלמידי החטיבה חופשת קיץ נעימה, מהנה ובטוחה, מלאה במנוחה, בחוויות ובצבירת כוחות לקראת השנה הבאה.
בברכה,
ריני דגן – מנהלת חטיבת הנדסאים
והצוות החינוכי.