
מוזיקה בחודש יוני- עידן הקרח באינטרנט
דרייק משתלט על האינטרנט.
אוי דרייק, דרייק, מה עוללת לאינטרנט. כמה מימס, כמה בדיחות, על אלבום אחד! את שני הפרוייקטים האחרים האינטרנט פשוט החליט להדחיק ולהכחיש את קיומם, מרוב שהם גרועים ומיותרים.
אם תגללו יותר מ5 דקות באינסטגרם, תשימו לב להמון בדיחות על השירים באלבום הכבר-לא-כל-כך-חדש של דרייק, Iceman, בעיקר על חלק מהמילים בשירים כמו shabang ו-national treasure, שכוללים משפטים כמו "ironic 'cause the Iceman was a nice man now Im hot cold".
הרבה אנשים גם אוהבים לצחוק על הקאבר של האלבום, שבה נראית היד של דרייק עם כפפה מנצנצת, כאזכור למייקל ג'קסון האגדי. אגב, מסתבר שדרייק באמת עונד שם את הכפפה האמיתית שענד מייקל ג'קסון במהלך חייו, שקנה במכירה פומבית ב123 אלף דולר(!). המשמעות של הקאבר היא שדרייק רואה את עצמו כמלך התעשייה, כמו שמייקל ג'קסון היה ועדיין- מלך הפופ הבלתי מעורער, אבל לצערינו הרב הכפפה הזו הפכה את האלבום של דרייק לעוד יותר גרוע, כשהאלבום בסדר ולא מעבר, והתמונה סתם העלתה את הציפייה לשווא. זהו ללא ספק ה-Larp המזוקק ביותר שראה האינטרנט מאז המון זמן(larp- סלנג ל-"מנסה להיות משהו שהוא לא").
הפרוייקט הזה ללא ספק איכזב, אבל אני באמת חושב שזה קצת מוגזם, כי לא היו שונאים ככה את דרייק אם הוא היה מוציא אלבום כזה, נכון? אנשים מתייחסים לGNX כאילו הוא לא איכזב, ועמד בציפיות, כשהפרוייקטים שבאו לפניו הםMr Morale And The Big Steppers ו-Damn, שניים מהפרוייקטים הכי טובים וגאוניים שקיבלנו במאה ה21, כש-GNX הוא לא יותר מטוב; חוץ מ-Reincarnated ו-Luther, אני לא רואה אל עצמי חוזר לשמוע עוד שיר מהאלבום הזה, אולי את Heart part 6.
אז לסיכום : כידוע, האלבום לא משהו ולא עמד בציפיות, אבל כמות ההייט לא מוצדקת. אבל תמשיכו, זה ממש מצחיק.